CHANGE MANAGEMENT IN IT

Psychologiczne aspekty zarządzania zmianą w IT

szkolenie w Warszawie

GDZIE I KIEDY?

GDZIE I KIEDY?


Czas trwania: 2 dni

Trener: Anna Bawor-Skowron

Miejsce szkolenia: Warszawa

 

CEL SZKOLENIA

CEL SZKOLENIA


Celem warsztatu jest nabycie praktycznych umiejętności zarzadzania zmianą w projektach IT. Zrozumienie, w jaki sposób zmiana wpływa na pojedyncze jednostki, zespoły oraz całą organizację. Jak szybko dostrzec zagrożenia i umieć zareagować odpowiednio wcześnie, aby skutecznie wdrożyć proces zmiany.

Z czym wyjdziesz?

Z czym wyjdziesz?


Zrozumieniem w jaki sposób ludzie reagują na zmiany i umiejętnością wykorzystania tej wiedzy w przeprowadzeniu ich przez proces transformacji biznesowej. Poznanie teorii zmian oraz umiejętności zastosowania odpowiedniej dla konkretnych potrzeb organizacyjnych firmy. Umiejętność moderowania procesu zmian w sposób wywołujący pozytywne reakcje i akceptację ich przez współpracowników.
Rozumieniem, jak powinno się przeprowadzać zmiany, by robić to skuteczniej.

Słowami uczestników

  • “Mega szkolenie! Teraz wiem jak zarządzać moim zespołem.”
  • “Świetny prowadzący, który wyjaśnił mi tajniki komunikacji z zespołem.”
  • “Wreszcie wiem jakie kompetencje menedżerskie powinienem rozwijać – jest moc!”
  • “Czy byłem przywódcą dla swojego zespołu – na pewno nie! Teraz wiem co zrobię od dzisiaj, żeby to się zmieniło.”
  • “To szkolenie dało mi super praktyczne umiejętności jak zarządzać zmianami w ujęciu procesowym i zespołu. Polecam zdecydowanie!”
KAIZEN IT
KAIZEN IT
KAIZEN IT

Agenda

Program szkolenia

  • Proces zmiany w organizacji.
  • Diagnoza gotowości do zmian na poziomie indywidualnym, grupowym i organizacyjnym. 
  • Czynniki sukcesu we wdrażaniu zmiany – 3-fazowy model Kurta Lewina. 
  • Opór jako reakcja na stres i dynamika oporu.
  • Komunikacja i kultura organizacyjna sprzyjająca zmianie.
  • Zarządzanie konfliktem w zespole

    CENA2400 zł

Nie czekaj skontaktuj się z nami już dziś!