ZARZĄDZANIE ROZPROSZONYMI ZESPOŁAMI IT / HOW TO MANAGE A DISTRIBUTED IT TEAMS

szkolenie w Warszawie

GDZIE I KIEDY?

GDZIE I KIEDY?


Prowadzący: Małgorzata Kusyk

Czas trwania: 2 dni

Miejsce szkolenia: Warszawa, inne miasta cyklicznie.

CEL SZKOLENIA

CEL SZKOLENIA


§  Zrozumieniem, jakie trudności mogą napotkać zespół rozproszony oraz umiejętnością reagowania i wdrażania rozwiązań.

§  Jak efektywnie zorganizować komunikację w zespołach wielokulturowych/rozproszonych.

§  Wiedzą, jak skutecznie delegować zadania i sprawdzać wyniki.

§  Jak osiągać najwyższą jakość wspólnych działań.

Z czym wyjdziesz?

Z czym wyjdziesz?


§  Zrozumieniem problemów i wyzwań w wirtualnych zespołach.

§   Umiejętnością zastosowania odpowiednich strategie i narzędzi budowania efektywnych zespołów rozporoszonych w zakresie:

      Skutecznej komunikacji, komunikowania i wyznaczania priorytetów, motywacji, budowania efektywnych relacji, delegowania zadań i realizacji założonych celów.

Słowami uczestników

  • “Świetny i wartościowy warsztat wiedzy, ułatwiający zarządzanie w IT, polecam.”
  • “Bardzo dobre szkolenie! Merytoryczne z dużą dawką wiedzy od praktyka.”
  • “Bardzo dużo przykładów popartych praktyką, super!”
  • “Dużo ciekawych informacji, do wdrożenia w zespole.”
  • “Bardzo pomocny warsztat, wiedza, merytoryka i doświadczenie! Najlepsze połączenie.”
KAIZEN IT
KAIZEN IT
KAIZEN IT

Agenda

PROGRAM WARSZTATU

  1. Wprowadzenie

·       Dzisiejsze otoczenie biznesowe

•        Jak Millenialsi zmieniają zarządzanie?

•        PMI Talent Triangle

2.    Współpraca i zaufanie

•        3 cechy współpracy

•        Model ROMP – zwiększenie efektywności zespołu

•        Zaufanie, substytut kontroli

•        Zaufanie transakcyjne

•        Reina Trust and Betrayal Model

  1. Budowanie efektywnego zespołu

•        Etapy rozwoju zespołu -  Tuckman Model

•        Poszukiwanie sensu i celu - The Purpose Pyramid

•        Cele zespołu  (SMART)

•        Role i odpowiedzilności - RACI/RACIS/RACIN

•        Zasady pracy zespołowe - Team Charter

•        Plan Komunikacji

•        Rozwój zespołu

o   Poznanie się

o   Indywidulane style działania – moja rola w zespole

•        Współodpowiedzialność -  Zasada OZ®

4.      Rozwój i zarządzanie zespołem

·       Efektywna komunikacja

·       Rozwiązywanie konfliktów

·       Delegowanie

·       Efektywna informacja zwrotna

·       Motywowanie

5.      Nowoczesne przywództwo

·       Wprowadzenie

·       Behawioralny model przywództwa

·       Przywództwo transformacyjne

·       Jaki kolor ma Twoje przywództwo? – wprowadzenie do Spiral Dynamics

  1. Podsumowanie i zakończenie warsztatu

 

Istnieje możliwość zorganizowania warsztatu w formule zamkniętej, na Państwa indywidualne zamówienie.


ADRESACI WARSZTATU:

Szkolenie przeznaczone jest dla:

·       Kierowników, liderów, menedżerów i członków zespołów, którzy szukają rozwoju i nowego podejścia do efektywnej współpracy i zarządzania zespołem.



Cena: 2650,00 zł

Podana cena zawiera podatek VAT (23%)


Cena zawiera napoje, przerwy kawowe, lunche podczas 2 dni szkolenia.

Jeśli chcesz skontaktować się z nami, zapraszamy: marzena.zielinska@kaizenit.pl

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.

Nie czekaj skontaktuj się z nami już dziś!