CHANGE MANAGEMENT IN IT

Psychologiczne aspekty zarządzania zmianą w IT

Czas trwania: 2 dni

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest nabycie praktycznych umiejętności zarzadzania zmianą w projektach IT. Zrozumienie, w jaki sposób zmiana wpływa na pojedyncze jednostki, zespoły oraz całą organizację. Jak szybko dostrzec zagrożenia i umieć zareagować odpowiednio wcześnie, aby skutecznie wdrożyć proces zmiany.

Z czym wyjdziesz? 

  • Zrozumieniem w jaki sposób ludzie reagują na zmiany i umiejętnością wykorzystania tej wiedzy w przeprowadzeniu ich przez proces transformacji biznesowej.
  • Poznanie teorii zmian oraz umiejętności zastosowania odpowiedniej dla konkretnych potrzeb organizacyjnych firmy.
  • Umiejętność moderowania procesu zmian w sposób wywołujący pozytywne reakcje i akceptację ich przez współpracowników.
  • Rozumieniem, jak powinno się przeprowadzać zmiany, by robić to skuteczniej.

Agenda www:

  • Proces zmiany w organizacji.
  • Diagnoza gotowości do zmian na poziomie indywidualnym, grupowym i organizacyjnym. 
  • Czynniki sukcesu we wdrażaniu zmiany – 3-fazowy model Kurta Lewina. 
  • Opór jako reakcja na stres i dynamika oporu.
  • Komunikacja i kultura organizacyjna sprzyjająca zmianie.
  • Zarządzanie konfliktem w zespole.


Trener: Anna Bawor
Data szkolenia: skontaktuj się z nami szkolenia@kaizenit.pl

Szkolenia odbywają się w Warszawie i całej Polsce.

Zarezerwuj miejsce Pobierz PDF