KE 1.0 vs. GG 8.0

Komunikacja Emocjonalna kontra świat IT

Trener: Krzysztof Pogorzelski

Czas trwania: 1 dzień
Miejsce szkolenia: Warszawa

Termin: 
7 pażdziernika 2017
4 listopada 2017
2 grudnia 2017

Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest doświadczenie empatycznego kontaktu z innymi osobami. Praca nad efektywnym stylem komunikowania, doprowadzającym do oczekiwanego celu. 
Zrozumienie, czym jest uważne słuchanie i słuchanie ze zrozumieniem.
Doświadczenie, jak skuteczna komunikacja funkcjonuje w środowisku biznesowym i jak bardzo zwiększa efektywność działań biznesowych i osobistych.

Z czym wyjdziesz? 

  • Umiejętnością komunikowania się i uważnego słuchania.
  • Wiedzą popartą praktyką na temat komunikacji emocjonalnej.
  • Rozumieniem, czym jest komunikacja "face to face" i na czym polega trudność?
  • Informacją, jak odbierają Cię rozmówcy?
  • Odpowiedzią, czy Twoje słowa wyrażają Twoje intencje?

Agenda:

  • Ja w komunikacji z drugą osobą
  • Uważne słuchanie czyli słyszę ale czy słucham?
  • W której roli czuję się lepiej? Mówiącego czy słuchającego?
  • Komunikacja z grupą, czy słyszą to, co mówię?
  • Autorefleksja komunikacyjna: jak było, jak jest, jak może być? 

Cena: 990,00 zł

Podana cena zawiera podatek VAT (23%)

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.

Szkolenia odbywają się w Warszawie i całej Polsce.

Weź udział Zarezerwuj miejsce Pobierz PDF