Trener: Krzysztof Pogorzelski
Czas trwania: 1 dzień
Miejsce szkolenia: Warszawa
Termin:
7 pażdziernika 2017
4 listopada 2017
2 grudnia 2017
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest doświadczenie empatycznego kontaktu z innymi osobami. Praca nad efektywnym stylem komunikowania, doprowadzającym do oczekiwanego celu.
Zrozumienie, czym jest uważne słuchanie i słuchanie ze zrozumieniem.
Doświadczenie, jak skuteczna komunikacja funkcjonuje w środowisku biznesowym i jak bardzo zwiększa efektywność działań biznesowych i osobistych.
Z czym wyjdziesz?
- Umiejętnością komunikowania się i uważnego słuchania.
- Wiedzą popartą praktyką na temat komunikacji emocjonalnej.
- Rozumieniem, czym jest komunikacja "face to face" i na czym polega trudność?
- Informacją, jak odbierają Cię rozmówcy?
- Odpowiedzią, czy Twoje słowa wyrażają Twoje intencje?
Agenda:
- Ja w komunikacji z drugą osobą
- Uważne słuchanie czyli słyszę ale czy słucham?
- W której roli czuję się lepiej? Mówiącego czy słuchającego?
- Komunikacja z grupą, czy słyszą to, co mówię?
- Autorefleksja komunikacyjna: jak było, jak jest, jak może być?
Cena: 990,00 zł
Podana cena zawiera podatek VAT (23%)
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.
Szkolenia odbywają się w Warszawie i całej Polsce.